De identiteit van je website en herkenbaarheid is gemakkelijker met een Favicon dit is een kleine afbeelding wat altijd in een tabblad verschijnt wanneer jouw website openstaat. Dit zorgt ervoor dat je website snel eruit te pikken is en maakt het navigeren en de huisstijl wat duidelijker. Laten we in deze blog post even behandelen hoe dit in zijn werk gaat en hoe je dit het beste kunt installeren. Een favicon is het kleine plaatje wat je ziet in een tabblad. Dit kan zowel in een desktop browser
Met al het werk wat aan een website kan zitten is het wellicht goed voor het moreel om een aantal mijlpalen neer te zetten en die te vieren met je medewerkers. Een website kan als doel hebben om meer conversies op te leveren meer bezoekers te trekken of simpelweg een content mijlpaal neer te zetten. Wat jouw website ook is om je bedrijf beter op de kaart te zetten op het web is er vaak een hoop werk voor nodig. Laten we in deze blog post even bespreken hoe je om kunt gaan met de kleine of grote
Wanneer je al een langere tijd een website draait dan kan je altijd eens willen kijken naar bijvoorbeeld een ander thema of het een en ander meer uittesten. Bijvoorbeeld voor een nieuwe update of een ander Content Management Systeem wat je eens wilt uitproberen. Het is vaak niet wenselijk om dan gelijk te werken aan je huidige website of omgeving. Stel dat er iets misgaat ben je ver van huis en zal je aan de slag moeten met een backup. Doe dit daarom op een veilige plek en gebruik een subdomein.
Met een website heb je een aantal keuzes en instellingen die je kan laten voor wat het is de standaard URL opmaak in de meeste websites wordt daarbij niet geoptimaliseerd. Hierdoor kan je lager scoren in zoekmachines en kan het zijn dat er verwarring ontstaat bij gebruikers van je website. Laten we behandelen in deze blog post waarom er maar 1 URL geserveerd dient te worden van je website en hoe je dit kunt instellen. Een website kan gezien worden als meerdere websites door zoekmachines
Schrijfrechten voor een WordPress website zijn gemakkelijk in te stellen en kunnen gebruikt worden om te werken aan je WordPress website zonder onderbrekingen. Dit komt echter wel met een aantal kwetsbaarheden indien je overal schrijfrechten op activeert op je WordPress website hosting. In dit artikel lichten we toe hoe je de schrijfrechten kunt configureren om veilig te werken en makkelijk. Laten we beginnen. De schrijfrechten bij MijnHostingPartner.nl zijn in te stellen via het Control panel
Met een website ben je vaak niet klaar nadat je hem live hebt gezet laten we een kijkje nemen in de vrijwel dagelijkse werkzaamheden hebt van een website. En hoe je dit kunt oppakken binnen je team of bedrijf. Laten we beginnen met de werkzaamheden van een website.Een website gaat onverwacht toch vaak nog een hoop werk inzitten. Dit ligt natuurlijk wel aan het soort website wat je hebt. Is dit een simpele blog waarin je jouw hobby toelicht is dit een Bedrijven website waarin je nieuwe klanten probeert
Downtime van een website is vervelend en kan je naast klanten ook de ranking in zoekmachines zoals Google kosten. Dit is natuurlijk het laatste wat je wilt als webmaster. In dit artikel leggen we uit wat voor impact downtime kan hebben en hoe je jouw website hier het beste tegen kunt wapenen. Laten we beginnen!Zodra de content van je website live is en je rankt binnen de zoekresultaten van Google dan wil je hier natuurlijk ook altijd zo veel mogelijk bezoekers vandaan te halen. Een hoge positie
Binnen WordPress is het schrijven en publiceren van Blog posts nog steeds centraal. Waar WordPress tenslotte begon was het toegankelijker maken voor iedereen om een blog te gaan beginnen. Vandaag de dag worden blog posts gebruikt door bedrijven om het laatste nieuws te delen nieuwe klanten te trekken en bestaande klanten te informeren. Om wat meer persoonlijkheid toe te voegen aan een blog post is de auteursvermelding uit te breiden. Dit kan je op de volgende plek doen en kan je ook gebruiken om
Teksten en artikelen op een website zijn een vast item wat op elke website vaak een dagelijks of wekelijkse taak is. Met het maken van content in de vorm van blog posts nieuwe artikelen of producten of pagina’s dien je jouw content zo in te delen dat dit goed is voor de lezer en zoekmachines zoals Google. Maar hoe voorkom je dunne of thin content? Dat bespreken we in deze blog post. Thin content krijgt een penalty van zoekmachines zoals Google en zorgt er dus voor dat je website minder
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146